Rejestracja Karty
Pomoc - Rejestracja Karty
Numer karty
w tym polu proszę podać numer posiadanej karty
Hasło
w tym polu proszę podać hasło, które będzie służyło logowaniu się do konta
Potwierdź hasło
w tym polu proszę podać ponownie hasło, aby uniknąć błędów (tzw. "literówek")
w tym polu proszę podać swój adres E-mail
Potwierdź E-mail
w tym polu proszę podać ponownie adres E-mail, aby uniknąć błędów (tzw. "literówek")
Hasło do weryfikacji
w tym polu proszę podać przypisane hasło weryfikacyjne, potwierdzające fakt posiadania danej karty
Regulamin
przed wysłaniem formularza, należy zaakceptować regulamin
Test "reCAPTCHA"
przed wysłaniem formularza, należy prawidłowo rozwiązać test "reCAPTCHA"
Regulamin
REGULAMIN DOŁADOWANIA WAŁBRZYSKIEJ E-KARTY
PRZEZ SERWIS INTERNETOWY
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
ZDKiUM - Zarząd Dróg Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, z siedzibą: ul. Jana Matejki 1, 58-300 Wałbrzych,
PSB - Punkty Sprzedaży Biletów ZDKiUM,
E-KARTA - Wałbrzyska Elektroniczna Karta będąca nośnikiem biletów okresowych na okaziciela,
SDK- (System Doładowania Karty) - serwis internetowy w ramach witryny www.ekarta.zdkium.walbrzych.pl umożliwiający zakup biletu okresowego na okaziciela z wykorzystaniem płatności elektronicznych,
Doładowanie - zakup biletów okresowych na okaziciela za pomocą SDK, przeznaczonych do korzystania z usług przewozowych w środkach komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Wałbrzych,
Regulamin - niniejszy dokument regulujący doładowanie E-KARTY,
Klient - osoba fizyczna korzystająca z doładowania E-KARTY w serwisie internetowym SDK,
Umowa - umowa doładowania E-KART zawarta pomiędzy Klientem a ZDKiUM wskutek złożenia przez Klienta zamówienia wybranego biletu okresowego na okaziciela oraz potwierdzenia przez ZDKiUM realizacji zlecenia w formie wskazanej w niniejszym Regulaminie,
Usługa przeniesienia - zapis zakupionego za pomocą SDK biletu okresowego na okaziciela na E-KARTĘ za pomocą czytnika w kasowniku w pojeździe komunikacji miejskiej lub w Punktach Sprzedaży Biletów,
OPE- Operator płatności elektronicznych.
§ 1
Usługa doładowania E-KARTY przez serwis internetowy
1. W celu dokonania właściwego wyboru elektronicznego biletu okresowego na okaziciela, Klient przed zakupem przez serwis internetowy zobowiązany jest zapoznać się z obowiązująca taryfą opłat oraz uprawnieniami do ulg w środkach komunikacji miejskiej organizowanej przez Gminę Wałbrzych pod adresem: http://zdkium.walbrzych.pl/index.php/cennik-99490
2. ZDKiUM świadczy usługę doładowania w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204 z późn. zm.).
3. Dostępnymi formami płatności za doładowanie są przelewy bankowe.
§ 2
Warunki zawierania umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną
1. Zawarcie Umowy odbywa się za pośrednictwem serwisu internetowego SDK.
2. Zawarcie Umowy nie jest możliwe w przypadku braku potwierdzenia zapoznania się i akceptacji Regulaminu przez Klienta.
§ 3
Realizacja usługi drogą elektroniczną
1. Warunkiem realizacji usługi przeniesienia jest wpływ środków doładowania na konto rozliczeniowe wskazane przez ZDKiUM z podaniem w tytule przelewu identyfikatora transakcji uzyskanego w SDK.
2. Usługa przeniesienia za pomocą czytnika w kasowniku, w pojazdach komunikacji miejskiej udostępniona zostanie po upływie min. 24 godzin, jednak nie dłużej niż w terminie 7 dni od zarejestrowania płatności w systemie. Wpływ środków doładowania na konto rozliczeniowe wskazane przez ZDKiUM w serwisie SDK potwierdzony zostanie informacją przesłaną na adres poczty elektronicznej Klienta.
3. Jednym doładowaniem można dokonać zakupu jednego wybranego biletu okresowego na okaziciela.
4. Każde wykonanie usługi doładowania i przeniesienie może zostać potwierdzone w postaci wydruku strony internetowej, na której jest prezentowana informacja o przeniesieniu.
5. W celu otrzymania faktury VAT za bilet okresowy na okaziciela zakupiony w ramach doładowania, Klient powinien w terminie 7 dni od momentu dokonania usługi przeniesienia zgłosić się do PSB.
6. Z chwilą podania danych osobowych Klient wyraża zgodę na umieszczenie i przetwarzanie podanych danych osobowych w zbiorze danych osobowych. Dane są przetwarzane wyłącznie do realizacji doładowania.
Stosuje się art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2014 . 1182 j.t. z późniejszymi zmianami:
6.1. Administratorem danych przekazanych w wyniku korzystania z SDK jest Dyrektor ZDKiUM
6.2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji usług oferowanych przez SDK i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
6.3. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz zgody na ich przetwarzanie.
§ 4
Proces rejestracji i zakupu
1. Warunkiem nabycia biletu okresowego na okaziciela jest prawidłowe wprowadzenie przez Klienta danych wymaganych przez SDK.
2. Klient, który po raz pierwszy zamierza skorzystać z SDK powinien złożyć pisemny formularz w PSB, dostępny w PSB lub na stronie WWW (plik PDF do wydruku), a następnie:
2.1. zarejestrować się w serwisie internetowym wprowadzając do formularza rejestracyjnego, następujące dane:
2.1.1. Numer E-KARTY,
2.1.2. Hasło,
2.1.3. Adres e-mail,
2.2. Zaakceptować Regulamin przy użyciu pola wyboru o etykiecie „Akceptuję”,
2.3. Po otrzymaniu automatycznego e-maila potwierdzającego rejestrację w serwisie Klient powinien kliknąć na link zamieszczony w otrzymanej wiadomości e-mail w celu aktywowania swojego konta w SDK.
3. Jeżeli zmieni się regulamin SDK Klient zobowiązany jest zaakceptować zmieniony Regulamin.
4. Klient może nabyć bilet okresowy na okaziciela lub sprawdzić historię E-KARTY po zalogowaniu się na swoim indywidualnym koncie. Do zalogowania niezbędne jest wpisanie numeru karty oraz hasła.
5. Informacja o przebiegu transakcji zawierająca m.in. unikalny identyfikator transakcji, a także informację o szczegółach zakupu zostanie przesłana przez OPE pod adres e-mail wskazany przez Klienta przy rejestracji do SDK.
6. W momencie prawidłowego zakończenia procesu płatności Klientowi zostaje wysłany e-mail przez OPE potwierdzający zaksięgowanie wpłaty za bilet okresowy na okaziciela. Zakup biletu zostaje w tym momencie sfinalizowany.
7. Doładowanie biletu okresowego na okaziciela za pośrednictwem SDK należy każdorazowo zapisać na E-KARCIE. Operacja przeniesienia środków na E-KARTĘ opisana jest w Instrukcji kasownika/czytnika.
§ 5
Płatność za bilet okresowy na okaziciela
1. Cena biletu okresowego na okaziciela określona jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT.
2. Rodzaje i ceny biletów ustala Rada Miejska Wałbrzycha.
3. Klient realizuje płatność za bilet okresowy na okaziciela za pomocą przelewu bankowego z dowolnego banku dostarczającego usługę tego typu, płatność wykonywana za pośrednictwem dostawcy usług płatności elektronicznych OPE.
4. Dokonując płatności, Klient musi posiadać konto w banku obsługującym usługę przelewu bankowego za pośrednictwem dostawcy usług płatności elektronicznych OPE oraz środki wystarczające do zapłaty za bilet.
5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta numeru konta bankowego na innych stronach internetowych. Za realizację i bezpieczeństwo transakcji przelewami bankowymi przeprowadzonych na stronach internetowych OPE odpowiada OPE.
6. OPE nie jest stroną ani w żaden inny sposób nie jest objęta skutkami prawnymi Umowy zakupu.
7. Transferuj.pl nie jest stroną ani w żaden inny sposób nie jest objęta skutkami prawnymi Umowy, którą zawiera Klient z bankiem, na podstawie której Klient za pośrednictwem banku stawia Transferuj do dyspozycji środki celem zapłaty ZDKiUM.
8. Transferuj.pl nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za należyte wykonanie zobowiązania banku, w szczególności za przekazanie przez bank środków do Transferuj.pl. we właściwym terminie, kwocie, z właściwymi danymi identyfikującymi środki.
§ 6
Prawa i obowiązki klienta
1. Klient zobowiązany jest:
1.1. korzystać z SDK zgodnie z przepisami prawa, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz dobrymi obyczajami,
1.2. nie przenosić praw wynikających z zawarcia Umowy na osoby trzecie,
1.3. podać prawdziwe dane osobowe, dane dotyczące płatności przelewem bankowym,
1.4. nie wykorzystywać SDK w celu dokonania czynów niedozwolonych.
2. Klient oświadcza, że wszelkie informacje dostarczone przez niego w trakcie korzystania z SDK są prawdziwe i zgodne z jego najlepszą wiedzą.
3. ZDKiUM ma prawo odstąpić od Umowy w przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności podania nieprawidłowych danych osobowych bądź danych dotyczących przelewu bankowego.
4. Kupujący oświadcza, że znane mu są konsekwencje cywilnoprawne i prawno-karne działań niezgodnych z obowiązującym w Polsce porządkiem prawnym, oraz przyjmuje do wiadomości, że o działaniach mających znamiona czynu zagrożonego przez ustawę (hacking, oszustwo itp.) będą informowane właściwe organy ochrony prawa, co nie wyłącza dochodzenia naprawienia szkody na drodze cywilnej.
§ 7
Reklamacje
1. Składanie reklamacji dotyczących doładowań on-line odbywa się w formie pisemnej na adres ZDKiUM lub na e-mail . sekretariat@zdkium.walbrzych.pl
2. Przedmiotem reklamacji jest niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie usługi doładowania lub przeniesienia przez ZDKiUM.
3. Klient może zgłosić reklamację w terminie 3 dni od daty zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
4. Podstawy reklamacji nie może stanowić:
4.1. okoliczność, iż doładowanie dotyczy e-karty nieprawidłowo wskazanej przez Usługobiorcę,
4.2. powoływanie się na okoliczności związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem przeglądarki internetowej lub łącz telekomunikacyjnych,
4.3. inne okoliczności związane z działalnością podmiotów, za których działania ZDKiUM nie odpowiada.
5. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, w tym adres do korespondencji, e-mail, numer karty oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń, nr telefonu w przypadku potrzeby uzupełnienia reklamacji.
6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji ZDKiUM zwraca się o ich uzupełnienie. Nie uzupełnienie w terminie 5 dni od wezwania skutkować będzie brakiem rozpatrzenia reklamacji.
7. ZDKiUM rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania lub uzupełnienia.
8. W przypadku braku możliwości rozpatrzenia reklamacji w powyższym terminie ZDKiUM poinformuje o tym składającego reklamację podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.
9. Reklamacje dotyczące płatności w serwisie Internetowych wyjaśnia OPE
§ 8
Zastrzeżenia
1. ZDKiUM zastrzega możliwość czasowego zawieszenia dostępu do SDK celem przeprowadzenia prac konserwacyjnych. Informacje o braku dostępu do usługi będą podawane do publicznej wiadomości, jak również na stronie www.ekarta.zdkium.walbrzych.pl.
2. ZDKiUM nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu, o ile niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań jest spowodowane okolicznościami, na które ZDKiUM nie miała wpływu mimo zachowania należytej staranności (siła wyższa) albo wyłącznie z winy poszkodowanego lub osoby trzeciej. W przypadku wystąpienia siły wyższej wykonanie Usługi zostanie zawieszone na okres równy okresowi działania siły wyższej.
§ 9
Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin jest udostępniany za pośrednictwem serwisu internetowego pod adresem www.ekarta.zdkium.walbrzych.pl.
2. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie nie krótszym niż pięć dni po udostępnieniu zmienionego Regulaminu za pośrednictwem serwisu internetowego pod adresem www.ekarta.zdkium.walbrzych.pl. Usługi zamówione przed zmianą regulaminu zostaną zrealizowane na warunkach jakie były określone w momencie zaksięgowania wpłaty przez ZDKiUM Wałbrzych.
4. Wszelkie informacje oraz pomoc pod numerem tel. 74 641 44 21, 74 641 44 18.